• Wpisów:8
  • Średnio co: 128 dni
  • Ostatni wpis:3 lata temu, 13:53
  • Licznik odwiedzin:2 753 / 1157 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Trochę mnie tutaj nie było
Ale niestety przez ostatnie 4 dni latałam po znajomych bo dawno się z nimi nie widziałam. wiadomo wakacje, każdy gdzie wyjeżdża.

Te 4 dni nie były za dobre co do treningów, trochę tańczyło się, ale no cóż, nie spaliłam bóg wie ile. Diety natomiast się trzymałam, z czego jestem bardzo szczęśliwa, bo będąc u znajomych czekały na mnie tony chipsów, napoi gazowanych, smażonych i doprawionych majonezem potraw itp., itd.

Dzisiaj wchodząc na wagę pojawiła się waga 70.5kg.
Jestem zadowolona, ale coś mi się wydaje, że jutro znowu wrócę do wagi 71
No cóż zobaczymy. Ważne, że nie przytyłam i to jest wielki plus

A jak u Was kochane? Waga i centymetry leci w dół?












Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Wczorajszy bilans był jak najbardziej na plus, jestem z siebie dumna <3

*Dieta*
- wypite 2 litry wody
- zjedzone około 1500kcal

*Trening*
- ćwiczenia na wewnętrzna stronę ud z E.Chodkowską
- ćwiczenia na płaski brzuch z XHIT Daily
- 15 minutowy trening cardio z Mel B
- skakanka
- 70 przysiadów
- inne różne ćwiczenia na pośladki i nogi


A teraz wstawiam Wam obiecany kalendarz. Są na nim moje wymiary, więc możecie zobaczyć ile mam cm w poszczególnych miejscach. Nie jestem z nich dumna, ale cały czas pracuję, zobaczymy czy uda mi się zgubić kilka cm przez miesiąc



Trzymam za Was kciuki i mam nadzieję, że wy za mnie też trzymacie. Buziaki

P.S. Kilka motywacyjnych zdjęć na dzisiaj











  • awatar lenkaaa ♡: @LXperia: Wcale nie. Wszystko zajęło mi może godzinkę, razem z rozgrzewką i rozciąganiem :)
  • awatar LXperia: sporo ćwiczeń :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Dzisiejszy dzień poszedł po mojej myśli, jestem z siebie dumna!

*Dieta*
- zjedzone około 1800kcal
- wypite 2 litry wody

*Trening*
- 21km na rowerze (spalone 660kcal)
- ćwiczenia na pośladki z Mel B
- ćwiczenia na płaski brzuch z XHIT Daily
- ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud z Ewą Chodakowską

Jutro wstawię wam mój mini kalendarz, który znalazłam w internecie, który miejmy nadzieje zmotywuje mnie do codziennej walki z kilogramami

A tymczasem *MOTYWACJE*







 

 
Wczoraj miałam przerwę w treningach. Brak czasu mi na nie nie pozwolił

Wieczorem przyjechał do mnie chłopak no i bum niespodzianka - przywiózł pizze Oczywiście uległa, i jemu i pizzy Chociaż cały dzień trzymałam dietę...

No nic od tego jednego razu dupa mi nie przytyje, ale teraz trzeba się pilnować żeby nie powtórzyły się takie rzeczy

A teraz motywacje, bo musimy wytrwać w naszych postanowieniach!!!










Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Przedwczoraj przeglądając ćwiczenia na YT znalazłam ćwiczenia na pozbycie się boczków, a że mam z nimi mały problem to postanowiłam je wypróbować

Dziewczyny, to jest to!
Tiffany, która prowadzi ten trening jest świetną kobietą, aż chce się ćwiczyć gdy się ją słyszy
Po dwóch dniach ćwiczeń mam takie zakwasy, że nie moge się zgiąć, ale nie przeszkadza mi to! Jestem zachwycona.

JAK BOLI TO ZNACZY, ŻE DZIAŁA!

A teraz wstawiam wam link do filmiku z ćwiczeniami.
Mam nadzieję, że Wam też przypadnie ten zestaw do gustu



 

 
Wczoraj wszystko poszło po mojej myśli.
Ne zjadłam dużo, poćwiczyłam, wypiłam 2 litry wody
Oby tak dalej

A teraz kilka motywacji








 

 
WOOO HUUUU !!!

Właśnie skończyłam 40 minutowy trening i jestem z siebie dumna!

Dzisiaj postawiłam na Chodakowską i jej 6-minutówki! krótkie a jakże intensywne. Daj wycisk.
Jej trening na "brazylijskie" pośladki zrobiłam nawet dwa razy. Dla mnie bomba, czuje mięśnie pupy.

Oprócz 6-minutówek urządziłam sobie mały aerobic. Włączyłam muzykę i zaczęłam tańczyć, wykorzystując elementy aerobicu i jakiś postaw w których czułam mięśnie nóg/pośladków.

Na koniec 2 minuty skakanki!
Czuję się genialnie

Jutro kolejny dzień zmagań z kilogramami.
Trzymajcie za mnie kciuki kochani!


Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Witajcie!

Mam na imię Magda, mam 18 lat. Przy wzroście 175cm ważę 71kg. Przez dwa miesiące ( od 20.06 do 20.08 ) udało się schudnąć 5/6kg. Czas aby zrzucić drugie tyle i wreszcie poczuć się atrakcyjną kobietą!


Będę tutaj wrzucać filmiki z ćwiczeniami, które ja wykonuję, jakieś wyzwania. Nie wiem czy wrzucać spis tego co zjadłam, bo wątpię żeby ktoś to czytał, chyba że się mylę?

A teraz prośba do Was

Kto mnie wesprze w moich dążeniach, bądź będzie razem ze mną zmagał się z nieproszonymi i nielubianymi kilogramami? Proszę Was o wsparcie, a także o cenne rady.